Želim reklamirati položnico ali pojasnilo o položnici
V zvezi s položnicami za komunalne storitve in obveznosti lahko pri nas priglasite nepravilno izstavljene račune, neupravičeno zaračunane storitve, neizvedene storitve in spremembe naslova uporabnika oz. plačnika. Reklamacije sprejemamo v roku 15 dni od izstavitve računa izključno ob predložitvi (kopije) dotične položnice.
Reklamacijo lahko uredite
- pisno po klasični pošti (Nigrad, d. o. o., Zagrebška cesta 30, 2000 Maribor, s pripisom: Reklamacija računa – položnica),
- osebno na sedežu naše družbe (Zagrebška cesta 20, 2000 Maribor) v času uradnih ur,
- po elektronski pošti info@nigrad.si (Zadeva: Reklamacija računa – položnica).
Rok za rešitev reklamacij: 15 dni
Priglašene reklamacije rešimo v 15 dneh, v kolikor gre za pisne (klasična pošta, e-pošta ali telefaks) reklamacije nepravilno izstavljenega računa, neupravičeno zaračunane storitve ali spremembe naslova uporabnika oz. plačnika. Primere neizvedenih storitev rešujemo po dogovoru.